tirsdag den 11. oktober 2011

Ingen ny værtsfamilie

Vi kunne ikke flytte ind hos Bill. Vi fik det først at vide lørdag, så nu bor vi stadig her hos Donna og Mark og det virker ikke som om vi flytter snart. Jeg ved ikke engang om de kigger på familier til os.
Betsy er Minnealpolis distriktets leder, og det er hende der har fundet de fleste værstfamilier til alle os udvekslingsstudenter. De har haft rigtig svært ved at finde familier i år, så  Betsy prøver at gøre meget for at vi IKKE skifter familie. Veronika og jeg skulle komme med meget specifikke grunde til hvorfor vi skulle skifte, og det er svært. For de er ikke onde, eller noget i den stil. Jeg bryder mig bare ikke om at bo her, og jeg er ikke glad. Det er jeg blevet påvirket af, min udstråling og skole arbejde. Jeg er træt hele tiden, og har ikke overskud til noget. Ikke engang at smile meget til de andre i skolen har jeg overskud tid. Min FOCUS lærer foreslog at jeg snakkede med min skole counselor, så det gør jeg måske. Hun sagde at hvis skolen også kunne lægge noget pres på yfu kunne vi måske rent faktisk skifte familie. Jeg prøver også at snakke med min area rep, Bill, men han er ude at rejse, så han er lidt svær at få kontakt til.
Jeg kan overhovedet ikke sige hvornår og om de vil starte med at kigge efter nye familier, siden jeg ikke kan komme med nogen specifikke grunde. Jeg er bare rigtig ulykkelig her, og det ødelægger mit ophold.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar